5 paprasti kasdieniai pratimai geresniam miegui

CBD miegui

 

Norime to ar ne, visi turime miegoti.
Tačiau kai kuriems iš mūsų miegas gali atrodyti kaip darbas ar našta. Tai kas turėtų būti natūralu, lengva ir malonu, gali tapti streso ir nuovargio šaltiniu. Laimei, yra dalykų, kuriuos galime padaryti, kad mūsų kūnas protas lengviau atsipalaiduotų. Tam gali padėti įvairūs pratimai.
Taigi kokius veiksmingus pratimus galime atlikti prieš miegą, kad užmigtume lengviau? Arba kokios yra 5 geriausios veiklos, kurias galime atlikti prieš miegą, kad padėtų geriau išsimiegoti? Ir kodėl tai svarbu?

Kodėl prastas miegas yra toks kenksmingas?

Mokslininkai miegu domisi jau ne vieną amžių. Nors mūsų sapnų reikšmė vis dar yra mįslė, mokslininkai išsiaiškino kas atsitinka žmogaus kūnui, kai nepakankamai miegame.
Žmonės, kurie dažnai neišsimiega, gali susidurti su tokiomis problemomis kaip:
  • dažnesnis sirgimas
  • svorio priaugimas
  • padidėjusi rizika susirgti rimtomis sveikatos problemomis, tokiomis kaip diabetas ir širdies ligos
  • padidėjęs streso lygis
  • nuotaikos pasikeitimas
  • sumažėjęs našumas darbe
Ar kuris nors iš šių punktų yra pažįstamas?

Kokius pratimus atlikti, norint pagerinti miego kokybę?

Jeigu žinodami, kiek blogas miegas gali paveikti jūsų savijautą nerimaujate ir užmiegate dar sunkiau, jūs esate ne vieni. Laimei, yra dalykų, kuriuos galite padaryti, kad taptų lengviau.
Norime jums pasiūlyti mūsų pačių išbandytus 5 paprastus pratimus, kuriuos galite atlikti prieš miegą ir kurie, tikimės, padės geriau išsimiegoti.

Tempimo pratimai


Tempimo pratimai yra paprasti ir mažai pastangų reikalaujantys pratimai, kuriuos galite atlikti vakare, kad jūsų kūnas atsipalaiduotų, o tai žymiai palengvintų užmigimą.
Miegas leidžia kūnui pailsėti ir atsinaujinti, o tempimo pratimais galite padėti kūnui pasiekti šį tikslą. Keletas paprastų tempimų prieš miegą taip pat gali padėti išvengti su miegu susijusių skausmų.
Jei pabundate nuo spazmų, pabudę jaučiatės sustingę arba kenčiate nuo neramių kojų sindromo, tempimai gali suteikti reikalingą palengvėjimą, kuris padės lengviau užmigti ir ramiai miegoti.
Net paprasčiausi tempimo pratimai gali padėti, o kadangi jiems nereikia jokios specialios įrangos ar aukšto fizinio pasirengimo lygio, rekomenduojame juos įtraukti į savo kasdienybę jau šiandien.

Joga - geresnei miego kokybei

Joga - praktika, kilusi iš senovės Indijos, yra populiarus būdas palaikyti gerą fizinę formą. Jogos studijų galima atrasti daugumoje miestų, o internete galima rasti daug mokomųjų vaizdo įrašų.
Remiantis įvairiais tyrimais, galima sakyti, kad yra tiesioginis ryšys tarp praktikuojamos jogos kiekio ir bendros miego kokybės.
Joga yra fizinės veiklos forma, kuri stiprina ir ištempia kūną, bei suartina kūną, protą ir sielą. Dėl to joga yra vienas geriausių fizinių pratimų žmonėms, kurie kovoja su miegu. Ypač jei kova susijusi su stresu, nerimu ir nesugebėjimu tiesiog “išsijungti”.
Tačiau ne visų rūšių joga rekomenduojama prieš pat miegą. Didelio intensyvumo jogos pratimai gali būti naudingi jūsų sveikatai ir fiziniam pasirengimui, tačiau, kaip ir aerobika, jie gali apsunkinti užmigimą, kai yra atliekami prieš pat miegą.
Taip pat labai svarbu prisiminti, kad joga veikia tik tada, kai ji atliekama teisingai. Jei niekada nebandėte jogos, apsvarstykite galimybę prisijungti prie bendros treniruotės, kurioje profesionalus instruktorius gali padėti ištaisyti galimas klaidas ir išvengti traumų.

Kvėpavimo pratimai greitesniam užmigimui

Ieškote pratimų, kuriuos galėtumėte atlikti gulėdami lovoje? Ar pratimų, kuriuos galite atlikti vidury nakties net neatmerkę akių? Tuomet kvėpavimo pratimai gali tapti jūsų nauju geriausiu pagalbininku.
Galite išbandyti daugybę kvėpavimo pratimų, įskaitant tuos, kurie įtraukti į įvairias meditacijos praktikas. Jei naudojate kokią nors populiarią meditacijos programėlę, žinote, kokią didelę dalį meditacijos praktikoje atlieka sąmoningas kvėpavimas.
Kalbant apie kvėpavimą ir miegą, pastaruoju metu daug dėmesio sulaukia 4-7-8 kvėpavimo technika.
Teigiama, kad šis paprastas kvėpavimo pratimas gali padėti užmigti vos per 60 sekundžių!
Dr. Adrew Weil, išradęs šią techniką, įkvėpimo sėmėsi iš senovinių medicinos praktikų ir meditacijos metodų. Šis konkretus kvėpavimo pratimas vyksta taip:
  • Atsigulkite lovoje ir stenkitės atpalaiduoti kuo daugiau kūno raumenų
  • Įkvėpkite pro nosį 4 sekundes
  • Sulaikykite kvėpavimą 7 sekundes
  • Lėtai iškvėpkite per burną 8 sekundes
  • Pakartokite

Daugeliui pakanka tai pakartoti keturis kartus, kad atsipalaiduotų ir užmigtų. Tačiau nesijaudinkite, jei rezultatų nepajusite iš karto. Pirmus kartus tai gali užtrukti ilgiau nei 60 sekundžių, tačiau praktikuojantis viskas tampa lengviau ir greičiau.

Pasivaikščiojimas geresniam miegui

Mes žinome, kad apsiauti batus ir išeiti iš patogių namų gali būti paskutinis dalykas, kurį norėsite padaryti po vakarienės. Tačiau trumpas pasivaikščiojimas pagerins jūsų miegą ir duos daugiau naudos nei televizoriaus žiūrėjimas ar naršymas telefone.
Ėjimas taip pat yra puikus sprendimas tiems, kurie nemėgsta pratimų su nurodymais, pavyzdžiui jogos ar tempimo pratimų. Be to, grynas oras taip pat prisideda prie miego kokybės, o tai yra dar viena įtikinama priežastis pakilti nuo sofos ir pasivaikščioti vakare.
Jei manote, kad tai yra per daug sunku, tuomet pasistenkite nueiti kuo daugiau žingsnių dienos metu.
Yra tyrimų, kurie teigia, jog net keli papildomi žingsniai gali pagerinti miego kokybę. Koreliacija tokia stipri, jog kuo daugiau žingsnių tyrimo dalyviai nuėjo per mėnesį, tuo geresnė buvo jų miego kokybė per tą laiką.

Pratimai su masažiniu volu

Jei tektų pasirinkti miegą skatinantį pratimą, kuriam reikia papildomos įrangos, tai būtų pratimai su masažiniu volu.
Masažinis volas yra nedidelis cilindras, kurį galima naudoti norint atpalaiduoti raumenis ar palengvinti skausmus, jaučiamus po ilgos dienos.
Naudojant masažinį volą prieš miegą, labiau atpalaiduojate kūną nei protą. Spaudimo taškai ant volo ir jų atliekamas masažas padeda jūsų kūnui patekti į tokią būseną, kuri leidžia labiau išnaudoti atstatomojo miego savybes.
Pirmą kartą naudojant masažinį volą, jis gali pasirodyti šiek tiek nemalonus dėl savo kietumo. Tinkamai naudojant volą, jūsų raumenims daromas didelis spaudimas. Tačiau panaudojus jį šiek tiek ilgiau, dažniausiai šis skausmas įveikiamas ir galima netgi pradėti mėgautis juo. Ar tai būsite jūs?

Kuris pratimas prieš miegą yra geriausias?

Nėra vieno tikslaus atsakymo, kuris iš minėtų pratimų veikia geriausiai ir kuris padės jums geriau išsimiegoti. Geriausias pratimas yra tas, kuris tinka jums. Tikėtina, kad jei išbandysite visus šiuos metodus, iš karto pajusite kurie iš jų jums tinka labiausiai.
Nesirinkite tik vieno pratimo. Rekomenduojame vienu metu naudoti kelis pratimus, kad lengviau pasiektumėte norimus rezultatus. Išbandykite juos visus, išsirinkite labiausiai patinkančius ir juos derinkite. Kuo daugiau “pagalbininkų” turėsite, tuo didesnė tikimybė gerai išsimiegoti.

CBD aliejus miegui

Prie visų šių pratimų, papildomai naudokite CBD aliejų. Jis gali padėti greičiau užmigti, bei išsimiegoti geriau. CBD naudą miegui pajusite dar geriau, vartodami jį kartu su minėtais pratimais. 
Tikimės jog šie patarimai padės jums geriau išsimiegoti!